Lourdes

VALORACIÓ PERSONAL

La meva valoració personal d’aquest treball és molt positiva. He après a poder estructurar la informació, a elaborar un mapa conceptual, a treure profit dels aprenentatges de l’assignatura.

Cal dir que he tingut molta feina amb aquesta PAC. L’elaboració del mapa conceptual ha sigut molt laboriosa, ja que encara no domino el programa i m’ha suposat molt de temps poder plasmar el mapa de paper sobre el programa cmap. El resultat el valoro força bé, encara que vaig tenir que restructurar la meva primera idea degut a problemes d’aplicació.

La valoració de la PAC és molt bona perquè sincerament he après i he entès la majoria de conceptes a estudiar. El fet de tenir que interelacionar els conceptes i fer una síntesi d’allò llegit m’ha sigut de gran profit. Moltes hores de treball que han valgut la pena...




0 Responses

Publica un comentari a l'entrada